15.11.2010

Paranemaan päin :)


Meredith Andrews - You Invite Me In                                                   Nyt oon jo lähes tulkoon terve näin yli viikon sairastelun jälkeen. Huomenna taas pitkästä aikaa kouluun :)
Tänään kävin lukitestissä ja sain keskivaikean lukihäiriön paperit. Sinänsä ihan hyvä, koska sitten saan kait pidempiä koeaikoja yms. Mulla oli äsken tosi hieno suunnitelma, mitä aion tänne kirjottaa, mutta nyt on pää ihan tyhjä :D.
Viulua pitäis jaksaa nyt soitella ahkerasti, koska viikon päästä oleva esiintyminen lähestyy uhkaavasti..... Äiti kuunteli eilen mun soittoa omalla viululla ja sitten totesi, että saan soittaa konsertin sen viululla. Suhteellisen kilttiä :) Thanks mum!

Suhteellisen vanha kuva, mutta kuva kuitenkin :) Otettu Egyptissä talvella 2008

3 kommenttia:

  1. Mieki oon ollu kipee :<
    Paranes!
    Ja et haluis liitty munki blogii? :D
    Tuutko ollenkaa maatikseen?
    Ps, tiiät kuka oon ;)

    VastaaPoista
  2. Yritän kyllä parantua ja patane sieki!
    En taida tulla, ku tuli keikkoja sille seuraavalle viikolle :(

    VastaaPoista

Jätä kommentti, piristä päivääni :)